Тук ще намерите информация за начина ни на работа – етапи на кандидатстване и последователността в процеса на работа:

1. Установяване на контакт
Първата стъпка е установяването на контакт с нас. Най-лесният и бърз начин това да се случи е да се обадите директно по телефона в офиса на Юро Персонал Сервиз. Нашите сътрудници с удоволствие ще отговорят на всички Ваши въпроси и ще ви насочат какви са стъпките, за да постъпите на конкретно работно място. Друг вариант да установим контакт е като попълните “Детайлната форма за кандидатстване”, която ще откриете в падащото меню на секция “Домашни помощници / Болногледачи”. По този начин ще ни предоставите предварително голяма част от изискуемата информация за Вас и ще съкратите продължителността на последващия разговор с наш служител. Не забравяйте да ни напишете Вашия актуален телефонен номер, за да установим директен контакт във възможно най-кратък срок.

2. Информация
Ще намерите цялата важна информация относно условията за работа с Юро Персонал Сервиз, изисквания, които имаме към вас, актуални работни места и т.н. в различните секции на този сайт. Също така можете да ни, изпратете запитване по имейл или да се обадите директно в нашия офис. Нашите служители са на разположение и ще отговорят на всички Ваши въпроси.

3. Кандидатстване
Ако Вие сте нов кандидат и искате да станете болногледач чрез Юро Персонал Сервиз, можете сами да попълните онлайн “Детайлна форма за кандидатстване” в секция “Домашни помощници / Болногледачи”, да се свържете с нас по телефона или да кандидатствате директно по избрана от Вас обява в секция “Обяви” чрез бутона “Кандидатствай”. Наш служител ще се свърже с Вас, за да Ви разкаже какви са условията и възможностите за съвместно сътрудничество и за провеждане на интервю. За намиране на подходящо работно място за Вас се нуждаем от информация относно: квалификацията и опита Ви. Провеждаме с Вас интервю, което може да се проведе по телефона, на живо в офиса или с видео разговор във Viber или Facebook. За проверка на нивото на владеене на немски език се провежда разговор с наш колега. Също така е необходимо да ни предоставите Ваша актуална снимка. Доста често клиентите в Германия са повлияни от типа и качеството на снимката при избора си. Тя формира първото им впечатление за Вас, за това е важно да е спазен следния формат: да се виждат раменете и лицето Ви, фона зад Вас да бъде изчистен (едноцветен) и да сте с лека усмивка.

Ако вече имате изготвен профил в нашата система не е необходимо отново да провеждате интервю, може директно да кандидатствате по избраната от Вас обява в секция “Обяви” чрез бутона “Кандидатствай” или да уведомите Вашия координатор кое от публикуваните работни места представлява интерес за Вас.

Не се колебайте да се свържете с нас! Нашите служители с удоволствие ще Ви съдействат!

4. Избор на бъдещото работно място
Ние сме тук за Вас! Част от нашата мисия е да намерим най-подходящото за Вас работно място, което е съобразено с Вашите предпочитанията, умения и компетенции. След като го открием ще получите от нас работно предложение по имейл и наш служител ще се свърже с Вас по телефона, за да обсъдите заедно всички особености и условия на работното място – възможна дата на отпътуване, възнаграждение, специфики на работното място и лицата, за които ще се грижите и други. Ние сме на разположение да отговорим на всички Ваши въпроси!

5. Потвърждение на работното място
След като сте одобрили работното място ние изпращаме Вашата кандидатура на клиента и до няколко дни ще се свържем отново с Вас, за да Ви съобщим дали сте одобрен.

6. Планиране на пътуването
След одобрение от страна на клиента, се определя точната дата на заминаването Ви и се организира Вашето пътуване.

7. Подписване на договор с нас
Като наш партньор, Вие сключвате договор за посредничество с нас в нашия офис, онлайн или чрез куриер.

8. Пътуване
Съвместно с наш служител обсъждате и организирате пътуването, което се извършва с автобус или със самолет по Ваш избор. Ние купуваме и Ви предоставяме по имейл билета или бордната карта.

9. Пристигане в Германия
В Германия ще бъдете посрещнати на автогарата или летището от нашите партньори или от член на семейството. Има и възможност да се придвижите сами до дома на клиента, като това ще бъде съгласувано с Вас предварително.

10. Запознаване с клиента и започване на работа
В дома на клиента ще Ви посрещне или болногледача, който до момента се е грижел за клиента или близък на клиента човек, който ще Ви даде детайлна информация за навиците му и специфика на работата. Винаги може да потърсите съдействие за всичко свързано с работния процес от нашите служители.